Blijven Drijven . be

— en jij weet weer van alles —

Corona-wegen ingevoerd in België

Filed in Hors catégorie | Posted by Redactie on 25 april 2020


corona-wegen ingevoerd
Corona-wegen — nog geen kat te zien

De eerste proefweg ligt er. In een Vlaams dorpje is een testproject uitgevoerd met gespleten wegen. Dit om coronabesmetting te voorkomen bij wandelaars, fietsers, steppers en pedelekkers. Voor elke richting is immers een aparte baan aangelegd, met anderhalve meter ertussen.

De naam van het dorpje wordt niet vrijgegeven omdat anders iedereen dit weer tegelijk wil uitproberen.

Het is de bedoeling om alle wegen in België om te vormen tot corona-wegen. Nadien volgen dan alle straten, hoofdbanen, autostrades en waterwegen. Ook schepen in de havens zullen op 1,5 m van elkaar moeten blijven drijven. 🚤 🛥 ⛵️ 🛳 🚤 🛥 ⛵️ 🛳 🚤 🛥 ⛵️ 🛳

Indien u hieromtrent suggesties wil doen, kan dat enkel via dit kanaal en wel hieronder in de commentaren. De regering is het beu dat de VRT, VTM en andere media zo subjectief zijn en koos daarom voor BlijvenDrijven. Dit om fake news te verdrijven.

You: "Ja dit moet ik toch ècht eens doorsturen zenne: ⬇︎ "

8 comments on “Corona-wegen ingevoerd in België”

  • Beste redactie, De “waterwegen” info is duidelijk. Maar hoe zit dat met de “luchtwegen ?”… Niet mijn persoonlijke neus, strottenhoofd en luchtpijp,… Wel de aanvliegroutes, de voorgeschreven vlieg-vlucht-weg bij het landen,… Moet mijn Airbus ook op 1,5 m van de voorligger blijven ? En wat met diegene die achter mij land ? Ik zou denken, ook op 1,5 m achter mij ? Om coronabesmetting te voorkomen, kan ik dan best maar een Airbus voor mezelf afhuren, als ik binnenkort op Venetië vlieg ? En op 1,5 m naast de piloot gaan zitten met ’n plexiglas plaat tussen ons beiden en ’n gasmasker voor mijn neus ? Want daar zegt men op VRT noch VTM momenteel niets over. Ik word gewoonweg geheel in het ongewisse gelaten. Graag jullie info daaromtrent. MVG, een trouwe lezer. ( nb: ik zit nu op 1,5 m van m’n computer te typen ! )

  • Beste laser,
    De veiligheidsraad heeft na 7 uur beraadslaging beslist dat uw vraag rechtsgeldig is.
    Na nog eens 7 uur bleek dat voor uw luchtwegen 1,5 m niet haalbaar is. Daarom werd de Angelsaksische regeling toegepast. Daar neemt men steeds 6 feet, wat omgerekend 1,83 meter is. Dat is haalbaar.

    • Dank voor uw antwoord beste redacteur. Ik denk, dat ik dan misschien toch maar beter een onderzeeër ga afhuren voor mijn bestemming. Mijn viroloog zei me ook al dat 1,83 meter diepte, voor mij een veiligere afstand oplossing biedt . Hoogachtend.

      • Bravo heren, u heeft de enige fout in de coronaberichtgeving genadeloos blootgelegd. Het enige objectieve cijfer dat gehanteerd wordt is idd die fameuze 1,50m. Daarom stel ik voor, na suggestie van een mijner collega’s, die de lovenswaardige gewoonte heeft zichzelf als maatstaf voor alles te nemen, het cijfer 1,50m te vervangen door 3 penislengtes. Zo, hopende hiermee de absolute subjectiviteit in de berichtgeving te hebben hersteld groet ik u, en nogmaals bravo voor uw buitengewone scherpzinnigheid.

  • Corona-wegen aanleggen terwijl iedereen weet dat alle wegen naar Rome leiden. Daar waar het virus welig tiert. Deze vlaag van verstandsverbijstering gaat zorgen voor een tweede golf van besmettingen. Dus best ook geen golven en dus ook geen waterwegen of zijn dat nu spijkers op laag water? Ook gevaarlijk die spijkers!!!! Of zie ik ze nu vliegen??? 🤪

    • Ik denk het.
      Mogelijk bent u patient zero van het COVID-20 virus, dat zich enkel op 1 hersenkronkel richt. ❆
      Gelieve een antivirusprogramma te laten implanteren. Danku.

      • Patiënt zero? Auwch! Ik ga nu aan mijn firewall beginnen bouwen want ik ben principieel tegen plastische chirurgie en heb het niet zo met implantaten. Die virussen moeten met hun tentakels van mijn hersenkronkels blijven want die zijn mij dierbaar. Een bordje met “hier wokt den ond” want volgens mij ligt dat virus zijn roots in de Chinese wijk in Antwerpen.

  • Laat een antwoord achter aan Marleen Reactie annuleren

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *